Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Jasmine Bieber - 10 mars 2013 20:00

Hej alla blogg läsare jag har haft en sjukt bra dag. Jag var på bowling med min familj och vi stana en stund och var på pizzaria vi var jätte hungriga fast vi åt lite på bowlingen!

Nu är jag hemma och bloggar jag kollade på lite tv program.

Imorgon ska jag till valbo och köpa lite kläder kommer bli sjuk kul!

Imorgon är det skola igen   ska någ bli bra  

Jag ska lägga mig kl 21.00 (asså kl 9) Jag ska fixa kläder till imorgon! Jag ska ta lite kort och lägga ut det på min blogg kanske! KANSKE! hejdå alla mina snälla änglar älskar er! God natt fresten!

Av Jasmine Bieber - 10 mars 2013 18:31

Hej alla blogg läsare nu åker vi hem från bowlingen.Det var jätte kul jag sitter på bilen !När jag kommer hem så ska jag skriva lite merJag undrar om ni har några frågor så ska jag svara !Men vi ses kl 20.00 ungefär hejda mina änglarPs. Det är min mammas mobil :(

Av Jasmine Bieber - 10 mars 2013 12:24

Heey bloggen förlåt för jag inte har bloggat det har hänt jätte mycket så jag kan berätta om veckan 10.

Och tackså mycket Lotta för komenterarena!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Måndag: Jag var på skolan och var med vänner lite sånt men aja.  Jag gjorde mina läxor  

(TRÅKIGT)  min engelska-lärare sa till oss i åk 5 att vi har prov på engelska jag fick panik!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisdag: Jag hade riktigt tråkigt jag trännade på engelska läxan.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu orkar jag inte skriva mer men jag hade det riktigt bra.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Idag ska jag till bowling och spela med min familj hoppas jag vinner!?

 

Ska försöka lägga en till innlägd i dag vid kl 20.00 typ (asså kl 8)

 

Men vi ses någ kl 20/08! 

  

OKEY JAG E KÄNNER  ATT JAG ÄR TRÖG MEN JAG MÅSTE GÅ SNART.

vI SKA ÅKA KL 13 SÅ JAG MÅSTE KYNDA MIG BYE BYE!!

 

 

ÄLSKAR ER SOM LÄSER MIN BLOGG.        

 

 

Hejdå alla min snälla vänner!

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards