Alla inlägg under februari 2013

Av Jasmine Bieber - 19 februari 2013 14:59

                         Hej jag är en ny medlem i (bloggplatsen) 

Så jag vet inte rikigt så mycket men det skulle vart kul & snällt jag ska försöka vara inne på min sida.

Ni får gärna  kommmentera! Då blir jag jätte-glad   

Ni får fråga mig också mycket om ni vill (jag blir inte trött på er!) LOVAR!!!!!

 

                                  Ni kanske undrar vem jag är

Jag heter Jazmine fast det står Jasmine är fär jag inte fick ha namnet Jazmine.

Jag är 11 år gammal jag bor med min mamma Linnea och pappa Martin och med mina 3 sysgon Daniel, David och Liam. Daniel och David är tvilingar de är 3 år gammal ( Ganska små ) Och Liam är 5 år gammal.

Jag går i 5:an och jag älskar Justin Bieber och då menar jag ÄLSKAR! 

  Jag gillar Wiliam Spetz och Misslisibell. Jag är en posetiv person som älskar vara töntig, rolig och konstig...

Jag gillar simma  , dansa   (pausa ) vara med vänner   blogga. 

 

Min dröm är att bli känd i youtube! 

 

           I nästa inlägd ska jag skriva om helgen

 

                 Om ni vill får ni kommentera vad jag ska göra för vidio lite sont bye bye! Hejdå

            

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards